Onsdag dag

Nu kommer strax Anniie hit, och då blir det att åka upp till Marieberg på förfest. Sen drar vi alla nog ut på krogen, får se vad pojkarna säger.

Just nu är pappsen och Amanda här, pappa håller på att sätta in ett nytt köksskåp. Har jag nämnt förut att jag har världens bästa pappa? För det har jag! ♥

Idag har jag packat och packat, nu står det kartonger över allt och det är noll ordning på allt! Men förmodligen flyttar jag in redan på fredag, så det är lugn.

Jag är sinnessjukt röksugen just nu!! Köpte faktiskt ett paket när jag var och köpte groggvirke idag, men har inte öppnat den. Den är bara till för om det går åt helvete ikväll att inte få röka när jag dricker. Så ikväll går det bra, men imorgon blir det inge mer rökning!!

Nu ska jag pussas lite med finaste lillasyster! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0