Måndag kväll

Det har gått så bra med rökningen ikväll, har knappt kännt nåt sug alls. Skönt!! =)

Ikväll åkte jag och handlade på Maxi med Elin, fick med mig lite nödvändiga saker hem, bla sopsäckar så jag kan slänga ner alla Novisens kläder. Ska nog ta en tvättarkväll på onsdag, och se till att allt blir tvättat.

Imorgon ska jag packa ner hela lillans rum, orkade inte göra det ikväll. Har legat i sängen och sett på fångarna på fortet, samtidigt som jag har suttit vid facebook och msn. Sen imorrn ska jag åka till Elin på middag, och då ska vi ta en långpromenad. Måste gå till Ersboda och lämna tillbaka lite grejer jag lånat av en tjej. Det blir nog kanon, jag tar nog med mig Carro hem för lite nattsällskap. Det har varit alldelens för tomt i min säng nu ett tag.



Älskade Elin ♥♥ -->

_________________

Jag saknar min bäbis!! ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, nej, vadårå? :)

puss

2010-08-24 @ 01:27:02
URL: http://jyhana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0