Mådag dag

Idag var första dagen på mitt sluta-röka-projekt. Och det har gått betydligt bättre än jag trodde!! Har bara smakat typ en halv cigg idag, lite skillnad mot 20st som jag brukade röka per dag. Så jag tror faktiskt på det här. Klart att det är skitjobbigt, men mest är det nog bara vanan som är det värsta. Så när det blir lättare kommer det nog gå superbra. Jag jobbar på det! =)

Idag har jag vart med Elin på stan, det blev en massa shopping. Tänkte slänga upp bilder på det jag köpt. Tänkte fota alla Novas nya kläder jag köpte igår, men det kändes extremt jobbigt. Hon fick alldelens för mycket, men det behövdes!!

Ikväll ska jag nog börja packa ner allt i lillans rum, hon åkte till sin pappa idag, och kommer inte tillbaka till mig förrän efter flytten. Så hennes grejer kan jag packa ner. Måste försöka sysselsätta mig så jag inte bara sitter och tänker på rökningen ;D


Dagens favorit
Hm 129kr


Halvlångt linne - ränderna är mörkgröna
Hm - 99kr


Hm 199kr


Hm 99kr


Inte lika som den gröna, utan den här har korta armar och sitter tajt över höfterna
Hm 129kr


Enkelt halvlångt baslinne
Hm 49kr


Mysigaste halvlånga mörkgråa hooden
Carlings 299kr


Bälte som passar både under brösten och över höften
Hm 99kr

Nu är det bara ett par lackleggings som ska inhandlas senare i veckan, sen är jag nöjd. Ett tag iaf ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0