Lördag kväll

Efter middagen tog jag och Nova oss ett långbad tillsammans, det var riktigt mysigt! Hon älskar när nån badar med henne, och jag klagar inte heller precis. I början satt vi och lekte en massa, sen ville hon bara ligga på min mage i badkaret. Tror hon blev lite trötter.

Efter badet hade vi lite kramkalas i soffan, innan hon fick nattvällingen och sen ner i sin säng för att sova. Jag tror att hon håller på att bli sjuk, hon svettas och kallsvettas jättemycket. Men än så länge inge feber iallafall!

Nu ska jag gå och diska undan efter middagen, och sen plocka upp alla leksaker Nova dragit fram idag. Imorgon ska vi vara med fina Elin, vi ska shoppa en massa kläder till lillan. Det behövs en massa nytt till dagis å så! =)

Just ja, kom på att jag lovat er en massa filmer. Men min mobil har slut batteri och vägrar ladda, så det går nog inte ikväll. Får se om jag lyckas få liv i den igen, jag hoppas verkligen det!!



Mammakärlek är det allra, allra bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0