Lördag dag

Imorse hade vi värsta mysmorgonen här hemma. Nova vaknade 06.40, men jag tyckte att det var för tidigt för att kliva upp. Så istället sprang Nova och hämtade lite leksaker och kröp tillbaka ner i sängen med mig. Så vi myste, kramades och lekte lite. Sen somnade hon på min arm helt ihopkrypen mot mig, underbart mysigt!! Vi klev inte upp ur sängen före kl 10.20.

Vid 12 gick vi på promenad med Anniie och fina Tindra en timme typ, sen följde dom med oss hem för en massa lek. Tindra har blivit superduktig på att krypa! Hon börjar bli stor tjej nu! ♥

Nova hade inte sovit nåt på hela dagen, så hon slocknade medans vi gick på Ica och handlade middag. Ska strax väcka henne, hon får inte sova nå länge, då kommer hon inte kunna somna ikväll.

Ikväll ska jag lägga in lite filmer på lillstumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0