Fredag morgon

För typ en kvart sen kom Nicke och hämtade Nova. Han skulle ta henne till dagis idag, men jag måste hämta. Kändes jättekul att gå runt på stan och sen åka buss med tom barnvagn. Men men, måste man så måste man.

Nova tog sovmorgon till 07.30 ungefär, det var skönt. Jag vaknade av att Nova stod upp i sin säng, kollade på mig och sa "mamma, mamma, maaammaaaa". Finns det nåt bättre sätt att vakna på? ♥

Idag blir nog bara en lugn dag hemma, har inga planer alls. Eller, måste ner på stan och lämna nå papper, men det är allt. Funderar på om jag kanske ska ta en långpromenad upp till Mariehem sen när det är dags för dagishämtning. Skulle vara rätt skönt! Tror faktiskt att jag gör så.

Jag är hungrig, men måste vänta tills det blir dags för lunch. Kom på nu att jag inte har nånting att äta till frukost. Eller, har bröd i frysen, men brödrosten har ju gått sönder. Så det måste nog bli en sväng och handla idag också.



Liten sessa! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0