Fredag kväll

Nu har lillan precis somnat, hon var lika duktig och snäll som alltid. Nadja är här, så ikväll blir det att se film och äta nybakt hallonpaj. Jag tvingade med henne hem, kändes inge kul att sitta ensam och tråka en fredagkväll.

Jag blev lat och tog bussen till dagis idag, men istället tog jag en långispromenad till mamma längst bort på västra ersboda. Där fick Nova busa lite, sen tog vi bussen ner till stan allihopa. Jag skulle på banken, fixa lite papper och handla frukost.

Det hade då bara gått superbra för Novis på dagis, hon hade både ätit och sovit bra. Dock blev hon riktigt ledsen när Nicke lämnade henne, men det gick fort över.

Imorgon ska vi nog vara med fina Anniie och underbara lilla Tindra. Hoppas bara att Anniie blivit frisk, jag saknar ju dom! Är så glad att vi hittade varandra, hjärtat!! ♥♥

 

Mitt livs största kärlek! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0