Torsdag morgon

Nu har lillan precis somnat, så jag ska passa på att gå och duscha och raka benen. Hon lär sova länge, eftersom hon vaknade strax innan sju imorse och inte somnade förrän nu. Det blir kanon, för då hinner jag göra mig färdig i lugn och ro.

Vi ska upp till Nickes jobb vid 14.30, sen ska vi åka iväg och storhandla. Jag skulle egentligen gå på stan med Carro idag, men det blev inget. Vi får ta det nästa vecka istället, hon har ju ändå lov.

Jag mår superbra idag, känner inte av gårdagens sjukdom någonting alls. Det är bra, då blir det ikea för mig imorgon. Är riktigt taggag faktiskt. Dock lär jag inte handla så mycket, jag har ju nästan allt. Men Nicke måste handla en massa till nya lägenheten, eftersom han var snäll och gav mig det mesta. Vi åker tidigt imorgon bitti, Nova ska vara hos sin farmor medans vi är borta, men vi hinner hem tills hon ska sova och så.

Jag vet att jag har varit dålig på att lägga ut nya bilder, men jag har allt på externa hårddisken, och den är inte i kopplad nu efter som jag sitter med datan i vardagsrummet. Får lägga in en bildbomb senare =)

Kommentarer
Postat av: Miia

Nu blir jag fundersam... ska ni separera??



Hoppas allt är bra med dig och nova!

2010-04-01 @ 23:03:17
URL: http://mammatilltrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0