Torsdag morgon

Idag känner jag verkligen för att göra nåt kul. Är så less på att sitta hemma, vill ta på mig nåt annat än dom gamla vanliga hemma-mjukisarna och göra nåt. Men lillan är fortfarande snuvig så vi kan inte vara ute. Och inte vill nån komma hit heller, tråkiga vänner jag har. Tänkte om jag skulle åka upp till Nadja, men jag kom på att hon håller på att bli sjuk så det kanske inte är nån bra idé, plus att hon lär inte vara så roligt sällskap.

Ikväll ska iallafall jag coh systerJossan ut på en långlång promenad. Behöver få träffa folk och prata lite. För nästan den enda jag pratat med i veckan är Nova, och samtalen med henne blir lite enformiga i längden. Just nu ligger min skatt och sover, hon snarkar lite smått. Stackarn, hon har så mycket snor i näsan.

Igår hade jag storstädning här hemma. Nicke tog med sig Nova och åkte iväg en stund efter middagen så jag fick städa i lugn och ro. Men dammsugaren gick sönder efter bara halva lägenheten, jättelyckat! Så det blev att sopa bort det värsta. Det blir så jäkla grusigt av hunden och barnvagen, ibland känns det som att vi har en halv sandlåda i hallen.

Nu ska jag klä på mig, har precis duschat och sminkat mig. Sen när lillan vaknar blir det att äta lunch och ta en liten promenad med vovven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0