Torsdag kväll

Nu ska jag faktiskt gå och krypa ner i sängen och titta på en film. Men det kommer kännas konstigt, för Nova ligger inte där. Hon sover hos sin morfar i natt eftersom det ska bli enklare imorgon bitti. Vi drar till Ikea vid 7.30, så det skulle bli stressigt om vi skulle behöva väcka lillan och göra henne färdig också. Men det brukar alltid gå så bra att sova borta, jag är inte orolig alls. Min fina tjej är så duktig! <3

Jag är inte taggad på att kliva upp tidigt, måste upp vid 6.30 senast. Men samtidigt så brukar Nova vakna vid den tiden så det är ingen skillnad egentligen. Får hoppas på sovmorgon på söndag, det skulle behövas. Nicke ska partaja på lördag så då lär han vilja sova, men han blir aldrig bakis så han har inga problem att kliva upp supertidigt dagen efter. Själv är jag oftast riktigt bakis hela dagen, ibland två.

På tal om det så taggar jag järnet till nästa helg. Kan dock inte skriva ut här vad vi ska göra, det är en överraskning för Nadja. Men jag kan lova att det kommer bli superkul, mycket skratt och mycket att dricka. Kanon! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0