Torsdag kväll

Nu har Elin nästan precis åkt hem. Hon kom hit på middag och för att umgås lite. Har inte träffat henne på flera veckor, så det var verkligen på tiden. Dock vägrade lillan att somna, det tog ungefär 1½ timme innan hon äntligen somnade. Så det blev inte så jättemycket tjejsnack, men resten hinner vi med imorgon.

Inatt är första riktiga natten ensam, Nicke har flyttat ut helt nu. Det känns riktigt tomt här, och tråkigt. Jag som hatar att vara ensam. Tur att jag har Nova, så då har jag nån att mysa med på nätterna iallafall. Tänkte börja igen med att hon ska sova i egen säng, men tror att jag skjuter lite på det, jag vill inte helt ensam i sängen, den är för stor! =)

Imorgon ska jag och Elin äta middag hos mamma först, sen om det är bra väder tar vi nog oss en promenad till majfirandet på Universitetet. Och därefter går vi hem till mig för lite mys. Får se om hon kanske sover här, det skulle vara riktigt kul!

Idag kom Carro och hämtade Nova vid 13.00, så då passade jag på att storstäda. Det behövdes, men jag är fortfarande sur över att min dammsugaare gått sönder. Måste se till att få den utbytt snarast! Orkade dock inte städa lillans rum, det får bli lördagens aktivitet. Då skulle Nova vara med Nicke under dagen och sen sova över. Ska se till att hitta på något kul då, kanske höra med lite folk om dom vill komma hit och se film eller nåt. Var inte alls sugen på att festa ihelgen.

Nu ska jag kolla facebook och sen lägga mig i sängen och kolla vidare på Prison Break säsong 3. Men känner jag mig själv rätt lär jag fastna framför datan i några timmar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0