Torsdag kväll

Jag är hungrig och har riktigt tråkigt. Har inte ätit nån middag, så jag ska strax gå och göra ordning lite mackor och varm oboy och lägga mig i sängen och se på en film.

Idag har det varit full fart här hemma, Amanda kom igårkväll och sov över. Så Nova har haft ruperkul, hon verkligen älskar att leka med sin moster. Hon skrattar konstant och leker som aldrig förr. Idag har dom lekt tagen, läst en massa böcker och ritat. Amanda knäppte även fat hundkopplet i Novas tröja och gick runt med henne som en hund. Det tyckte Nova var superkul! När Amanda väl slutade hämtade lillan kopplet igen och ville att Amanda skulle fortsätta. Mina fina tjejer!

Vi tog även en promenad ner till stan och åt barnboxar på frasses till lunch, därav den uteblivna middagen. Egentligen var det tänkt att Amanda skulle sova här i natt också, men hon ville åka hem. Även fastän hon 5 minuter tidigare sagt att hon ville bo här. Humörsvängningar kanske? =)

Nicke har varit borta ikväll också, så jag har inte gjort någonting alls. Spelat lite poker och bara nördat på facebook. Imorgon ska jag och lillan åka upp till mamma ett par timmar, det blir mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0