Torsdag dag

Jag mår mycket bättre idag faktiskt. Febern har sjunkit och jag är mycket piggare. Hoppas att det håller i sig nu och att det bara blir bättre.

Idag har vi haft en jobbig dag här hemma. Lillan har varit på sämsta möjliga humör, ingenting har funkat för henne. Hon har inte velat äta mat, utan bara välling. För en stund sen somnade hon på min mage, och vaknade faktiskt inte när jag la ner henne i sängen. Hon har ingen feber, så jag förstår inte varför hon bara grinar. Men man måste ju få ha sådana dagar också. Jag ska verkligen inte klaga, hon är annars världens snällaste unge.

Hon väljer dock sina dagar helt fel, varje gång jag är sjuk blir hon på sånt humör. Så idag har vi mest legat i sängen och myst och kollat på film, när vi har varit uppe har hon bara grinat. '
Nu ska jag läsa igenom lite bloggar, har inte haft tid alls idag för att sitta vid datan. Måste passa på medans hon sover. Borde egentligen städa, men har noll lust till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0