Tisdag morgon

Inatt var ingen rolig natt här hemma. Lillan vaknade vid 22 och vägrade somna om. Efter mycket, mycket om och men ville hon tillslut ligga still i min famn och äta lite välling. Så så satt vi fram till klockan var över 01.30. Då somna Nova och jag kunde lägga mig ner. Hon vaknade igen vid 6.30, kan lova att jag inte var taggad på att kliva upp!
Hon fick hög feber igår, så hon har inte varit på bästa humöret. Men vi har ändå haft en mysig morgon, vi har suttit i soffan och kollat lite på tv, och sjungt och dansat. Hon gick och hämtade sin sångbok så vi har sjungit för fulla muggar.

Jag hoppas att hon snart börjar bli trött, så vi kan lägga oss i sängen igen. Jag tror att jag ska försöka sova lite också, det skulle vara skönt. Jag har också feber, och en jäkla huvudvärk.

I lördags var det ju fest för Nadja, och vi började kvällen med att ha Dildoparty. Det kom en tjej från Lustjakt och visade upp en massa sexleksaker! Det var riktigt kul, och dom flesta handlade mycket. Vid 22 började det komma anant folk, så festen fortsatte. Vi hade riktigt kul, bara skönt folk! Jag fick skjuts av Malin vid 03.15, så jag sov där hos pappa.

Här är en länk till fotoalbumet jag lagt ut på facebook, orkar inte lägga in alla här, det tar sån tid!

Nu måste jag sluta, Nova sitter i kissebäbisarnas sovkorg så jag måste rädda dom små!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0