Tisdag kväll

Nu hade jag bara tänkt springa ut med vovven och sen lägga mig i sängen. Har redan legat där sen sju och bråkat med lillan, hon har vägrat sova. Hon bara grinar, och ingenting vi gjorde fick henne att lugna sig. Mitt tålamod var inte det bästa, jag har bara sovit drygt 3½ timme inatt, plus att jag har feber och huvudvärk. Men efter mycket om och men somnade hon, hållandes i en tv-dosa i varje hand. Håller alla mina tummar på att hon hover hela natten nu, annars blir jag tokig! Jag måste få sova inatt, annars kommer morgondagen inte bli rolig. Nova lär ju vara på dåligt humör då också.

Men även fastän hon ibland driver mig till vansinne älskar jag henne över allt annat i hela världen. Hellre bara jobbiga kvällar än inga kvällar med henne. Det är hon som får mig lycklig, henne jag lever för. Kan inte förstå hur jag kunde få en sån underbar dotter, hon är världens finaste!

Fast haha, om du frågade mig det för nån timme sen skulle jag nog inte hålla med till fullo =)

Ska nog äta lite kvällsfika också, det blev bara sallad på Nattöppet till miggad så jag börjar känna mig lite hungrig. Eller så är jag bara uttråkad...



Den finaste kärleken som finns
är den mellan ett barn och sin förälder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0