Tisdag kväll

Idag har inte varit någon bra dag. Jag åkte på värsta migränanfallet jag haft tror jag vid 15. Det bara dunkar och tillochfrån tror jag att jag ska svimma. Mitt under middagen var jag tvungen att kräkas, så det blev inte mycket mat för mig. Nu har dock illamåendet gått över, men huvudvärken är kvar och vägrar ge med sig.

Nicke skulle till nya lägenheten ikväll igen och tapetsera, så Nova fick faktiskt åka iväg till sin farmor en stund. Jag orkar verkligen inte med att försöka roa henne när jag mår såhär. Så farmorn skjutsar hem henne till mig och typ 2 timmar. Så jag ska passa på att ta ett långbad och sen bara slappa.

Hoppas på en bättre dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0