Tisdag dag

Vi har haft en jobbig natt här hemma, lillan var inte särskilt nöjd kan jag lova. Jag var hos Carro igår, och kom hem elva. Då var Nova fortfarande vaken så jag tog över nattningen. Nicke gick och la sig på soffan, han skulle ju upp och jobba i morse. När klockan var runt 00.30 fick jag nog av att Nova bara skrek, så jag tog upp henne och satte henne i min famn. Där blev hon helt lugn, och somnade. Men när jag försökte lägga ner henne vaknade hon och kröp tillbaka till mig. Så jag la upp henne på min mage, och så somnade vi båda två. Kommer inte ihåg att jag la ner henne igen. Det var riktigt mysigt kan jag lova, det kändes som när hon var liten. <3

Vid 06.30 vaknade hon, fick välling och somnade om. Vi klev inte upp förrän vid 10.20, det var skönt.
Nu ligger lillan och sover igen, och jag passar på att sitta vid datan lite. Ska spela lite poker hade jag tänkt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0