Tisdag dag

Mitt huvud håller på att sprängas! Det blir alltid så när jag sover på dagen, men jag lär mig aldrig. Somnade med Nova runt 9.30, och vaknade 2 timmar senare. Vi har haft en riktigt jobbig morgon, Nova skrek och grinade konstan från det att hon vaknade vid 6, tills dess att vi somnade. Hon hann bajsa ner sig 3 gånger, så hon har fått duscha lika många gånger.

Just nu är hon i sitt rum och leker, det är så skönt att hon kan leka själv. Ibland kan hon vara borta uppemot 20min åt gången, utan att ropa eller komma till mig. Men jag tycker det blir så tråkigt då, så jag måste alltid komma dit och lägga mig i leken. =)

Ikväll blir det att hjälpa Nicke att packa det sista, han får sin nya lägenhet på torsdag. Vi måste gå igenom förrådet, vilket inte kommer bli kul. Som det är nu går det knappt att öppna dörren, ännu mindre gå in.
När Nickes grejer väl är bort ska jag sortera allt mitt där nere, och göra ordning kartonger som ska säljas. Måste boka en loppis, har så mycket skrot jag inte använder. Har dessutom sjukt mycket barnkläder!


Nu ska vi äta lunch! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0