Tisdag dag

Lillan har varit på jättedåligt humör idag, hon har bara gnällt. Så för att försöka roa henne har vi målat med fingerfärg och långbadat. Tog en massa finfina bilder på Nova som jag tänkte lägga in, men datorn hänger sig hela tiden. Får försöka lite senare eller ikväll.

Nu sitter Nova i soffan bredvid mig och äter päron. Hon är så söt, hon vet inte riktigt om hon ska skratta eller gråta, därför blir det en blandning mellan båda. Jag hoppas att Nicke kan sluta lite tidigare och komma hem snart, jag vill lägga mig och bada en stund. Känner att jag verkligen skulle behöva lite egentid, det har blivit riktigt lite av det på sista tiden.







Nova kramas med en liten kissebäbis! <3

Kommentarer
Postat av: frida

vad har hon på ryggen? :) är det nåt slags storkbett eller dylikt? :)

2010-04-18 @ 20:48:02
URL: http://freyasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0