Söndag morgon

Jag fick en välbehövlig sovmorgon idag, klev inte upp förrän efter 9. Då gick Nicke och la sig, och jag och Nova åt frukost. Just nu är lillan helt galen, hon lyfter upp alla kattungar och slänger dom i golvet. Det spelar ingen roll hur mycket jag säger åt henne, hon lyssnar inte. Som tack för det har hon fått ett långt rivmärke på benet, och 3 st på armen. Kattungarna börjar bli så stora så att dom kan ge igen. Men Nova verkar inte bry sig om det heller. Springer dom iväg så jagar hon dom.

Igårkväll var jag ensam, Nicke variväg hos en kompis. Så jag såg en film och satt vid datan. Kom inte i säng förrän strax efter tolv, men somnade inte förrän drygt 1½ timme efter det. Tur att jag fick sova imorse då.

Idag vet jag inte riktigt hur vi ska lägga upp dagen, vi ska iväg till Nickes mamma på middag, jag ska iväg och träna, och Nicke ska åka och jobba. Får planera bättre när Nicke kliver upp.

Imorgon ska jag iväg och luncha med en kompis, så då ville Novas mormor passa på och låna lillan lite. Så dom skulle ta en sväng på stan å så. Det tror jag att lillan kommer tycka är kul, hon älskar att umgås med annat folk än bara mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0