Söndag kväll

Jag och Jossan cyklade till och från träningen på Mariehem ikväll, så det blev en ordentlig uppvärmning. Men jag tror att jag gick på lite för hårt i gymmet, för helt plötsligt fick jag spysmak i munnen och var nära på att kräkas. Det kanske inte var så lyckat att  träna så mycket när jag varit sjuk hur länge som helst. Men men, det var sjukt skönt iallafall!

Jossan följde med mig hem efteråt, så vi hann med en massa tjejsnack. Det var mysigt!

Nu ska jag krypa i säng, är hyffsat trött faktiskt. Men lär inte kunna somna ändå som vanligt.

Kommentarer
Postat av: frida

jaha okej! :) finns ju massa såna där olika märken, freya har nåt också, fast de är i svanken.. men dom kunde inte tala om vad de var.. dom trodde först att hon legat i kläm i magen, men jag vet inte, får väl se om de försvinner eller inte! :)

2010-04-19 @ 09:07:50
URL: http://freyasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0