Söndag dag

Nu har jag och Carro precis kommit in från en promenad med vovven. Hon sov här inatt så det blir mys hela dagen. Vi ska hem till henne ikväll på påskmiddag, trevligt trevligt!

Igår hade jag och Carro filmkväll, vi såg Paranormal Activity. Och jag lovar, ni måste se den! Det är ruskigt bra, och man blir verkligen rädd. Jag skrek halvt ihjäl mig i slutet, det var ett under att inte Nova vaknade.
Filmen är filmad som en dokumentär, vilket gör att den verkar riktigt trovärdig. Dock var slutet lite konstigt, men i helhet är den värd att se!

Jag och Carro gick på stan en sväng igår också, och jag shoppade lite. Det blev en ny foundation, två nya ögonskuggor (vit och svart) och en ny partyklänning. Den gick bara på 89kr på Jc, värt!

I fredags var ju jag, Nicke och Mange iväg till Ikea, riktigt trevligt. Jag handlade inte så mycket faktiskt. Bla ett nytt vardagsrumsbord, nya kuddar, diskborstar, påsklämmor, barnsäkerthetsskydd till bordet, matlådor osv. Köpte också ett "bord" man ställer laptopen på om man ska sitta tex i soffan. Riktigt skön var den att använda.
Pojkarna handlade desto mer, men det gick fort. tror att vi bara var där i drygt 2 timamr eller så.

Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sen göra mig färdig. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0