Onsdag morgon

Lillan sov hela natten, det var skönt. Hon vaknade strax efter kl 06, och det tog emot att kliva upp. Hade gärna sett att hon sovit längre.
När hon var mindre sov hon alltid fram till 09 kanske, men senaste månaden vaknar hon alltid innan 7. Kan lova att jag saknar den gamla tiden lite.

Hon har varit på hyffsat humör nu på morgonen, hon har suttit i min famn i soffan och myst. Vi har läst böcker och sett på tv. Nova är helt fascinerad av Tv, hon älskar att sitta och titta på den. Hon blir helt okontaktbar, söttjejen!

Just nu ser vi på Vakna med the Voice, och Nova står på golvet och dansar. Så fort jag sätter på musik börjar hon, hon blir så glad.

Idag hade jag tänkt att vi skulle ta en promenad till lekparken, men Nova verkar inte helt frisk. Ska ta tempen på henne och se, men jag tror att vi måste hålla oss hemma. Carro kanske skulle komma förbi och umgås lite, det blir kanon. Jag är så less på att vara ensam!

Nu är det frukosttime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0