Onsdag kväll

Ojoj, vilken toppenrolig dag jag och Nova har haft. Full fart var det på henne på Leos, tror inte hon var stilla många sekunder. Och hon och Erik har börjat leka jättebra ihop, vilket är superbra. Dom verkar trivas tillsammans! =)

Vi kom hem runt 16, och då var redan Carro och hennes mamma här. Det gick jättefort i förrådet, så nu är det bara mitt kvar. Och det var mycket, mycket mer än vad jag trodde, måste verkligen gå igenom allt snart.

Sitter och pratar med min finaste, finaste ängel på msn, det var riktigt länge sen! Jag kommer ihåg dom gamla tiderna med henne, och även fastän det var mycket smärta var det en lycklig tid. Jag saknar henne enormt mycket!

Nu ska jag snart slita mig från datan och gå och lägga mig i ett bad. Är på riktigt depphumör ikväll, så jag hoppas att det kan pigga upp mig lite. Om inte annat så får jag krypa långt ner under täcket och försöka sova. Tur att jag har Nova bredvid mig där, då känns allt så mycket lättare!




Det finaste jag har i livet.
Du är min stöttepelare,
den jag vet aldrig kommer svika
eller försvinna.

Jag lever mitt liv för dig,
du är allt i mina ögon.

Jag har sån tur som fått träffa dig,
som fått se dig växa och utvecklas.
Och få följa dig genom hela livet.

Jag ska göra allt i min makt,
att du ska få leva ett rofyllt liv.
Utan mörker, smärta och ensamhet.

Jag älskar dig,
min finaste dotter.
mer än någon kan ana!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback