Onsdag dag (igen)

Det fick bli en väldigt enkel lunch. Hittade en låda med köttfärssås i kylen, så jag åt det med makaroner. Lillan fick makaroner och köttbullar, eftersom hon inte kan äta något med tomat eller ketchup i. Då blir hon knallröd runt munnen och i rumpan på en gång!  Så vi har helt slutat ge henne det nu. Jag var likadan som barn, men det gick över. Och det lär det göra för lillan också.

Nu hade jag tänkt gå och sminka mig, orkar faktiskt inte duscha och tvätta håret. Jag ska ju bara ner på stan och göra några ärenden. Sen ska vi hem och busa lite mer. Borde ta tag i städningen också, men kände verkligen inte för det. Kanske blir mer taggad då vi kommer hem från stan. Hoppas det iallafall.

Måste ringa Jossan också och höra om vi kan ses imorrn. Hon skulle låna min nya lila klänning i helgen, och jag ska nog sno nåt av henne också. Kände för att ha nåt nytt på lördag då det väntas festligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0