Onsdag dag

Är det dag eller morgon nu när kl är runt halv 11? Jag fick lite beslutsångest när jag skulle skriva rubriken, men kom snabbt på att det egentligen inte spelar någon som helst roll. Så för mig blev det dag.

Lillan sover så sött just nu, och jag har precis sminkat mig. Sofia kommer och hämtar upp oss vid 12, då åker vi till leos med henne och söta lilla Erik. Det kommer bli kul, både jag och Nova älskar Leos Lekland. Nova blir som tokig, och ska springa överallt och klättra igenom hela klätterställningen 100 varv. Får inte glömma kameran, det brukar bli så fina bilder därborta!

Tror att Nova får äta lunch hemma när hon vaknar, så köper jag en macka där eller så. Som det är nu har jag nästan ingen mat hemma, har inte orkat fara iväg och handla. Måste göra det imorrn, iallafall så jag klarar mig över helgen. För på söndag blir det att storhandla, bara en massa nyttigt, grönsaker och frukt. Det blir nog kanon!

Ikväll kommer Novas farmor på middag, och efter det ska hon passa Nova medans jag och Nicke försöker få nån ordning i förrådet. Alla hans grejer ska ju iväg, så nästa vecka tänkte jag rensa mitt. Igår packade jag ner alla hans filmer + dvdhyllor, så nu har jag en helt tom vägg. Ska nog ställa dit barskåpet jag ska få av pappa, och sen kanske köpa nån snygg tavla eller så. Har inte riktigt bestämt mig än. För nu ser det jättedumt ut!

Nä, om man kanske skulle försöka få på sig lite kläder och sen plocka undan här lite. På lördag ska Nicke ha Nova under dagen, så då ska jag passa på att storstäda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0