Ondsdag dag (igen2)

Det var riktigt skönt med en promenad i solen. Jag och Nova gick ensamma, Carro orkade inte. Så vi gjorde lite ärenden och handlade lite på Ica. Hon somnade så fort vi kom hem, första gången hon sover idag. Så nu ligger hon helt utslagen i sängen. =) Hittar inte kamerasladden, så jag kan inte lägga in bilder på det. Hon är hursomhelst den sötaste i världen!

Jag och Nadja har gjort en tävling, som pågår mellan den 1maj till den 1 juni. Den som går ner minst i vikt under den månaden får bjuda den andra på alkohol under hela trästockfestivalen. Så jag är sjukt taggad nu, ska verkligen köra stenhårt! Ska ladda hem en träningsvideo av nåt slag och köra den varje kväll, sen blir det morgonpromenader och kvällspromenader. Sen cykelturer och gym 3ggr i veckan. Ska googla fram en massa nyttiga recept också. Tråkigt bara att jag är så jäkla kräsen i maten, jag äter ju knappt någonting. Men det lär nog inte vara så svårt att hålla det, för nu när jag kommer bo själv så får jag ju bestämma vad som ska ätas. Och inte bli frestad av nån annans mat. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0