Måndag morgon

Klockan är inte ens 7 och jag är redan duschad och sminkad. När hände det senast?
Ska cykla iväg till ungdomsmott strax efter 8, så Novas farmor kommer hit och leker med henne en stund. Måste skaffa nya p-piller, ingen av dom förra har jag mått bra av. Och eftersom det inte är aktuellt med en till liten bäbis (hur mycket jag än skulle vilja!) så är det lika bra att ta tag i det nu.

Har förövrigt haft en kanonhelg! Vi började med förfest hemma hos Petra, med underbart folk. Vi hade verkligen superkul, det måste helt klart göras om! Såg Petra full för första gången, det var kul. Mer puss-sugen människa har jag nog aldrig träffat ;)

Strax innan 22.30 kom våra skjutsar, så vi drog ner till Olles. Väl där träffade jag ännu mer roligt folk. Men som vanligt med tjejer lyckas det alltid bli lite småtjaffs. Men det är uträtt och så. Fick nog lite för mtcket att dricka, men blev ändå inte alldelens för full. Så för att sammanfatta kvällen, var den kanon!

Igår låg jag bakis hela dagen, var riktigt dålig. Klev inte upp förrän 12.20, skönt med sovmorgon! Sen tog jag och Nova det lugnt hela dagen/kvällen.

Nu är Nova på myshumör så jag måste sluta. Har tyvärr inga bilder från helgen att bjuda på =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0