Lördag dag

Nu har jag äntligen tagit tag i att vika tvätten vi tvättade förra veckan. Det tog sin tid kan jag lova, helvete vad kläder. Insåg dock att vi måste tvätta snart igen, funderar på att boka tvättid på måndag kväll.

Lillan och Nicke är hos Nickes pappa, dom har varit där ett par timmar nu. Så jag passade på att ta ett långbad. men nu börjar det bli tråkigt, tur att mitt lilla hjärta snart är hemma igen! <3

Igårkväll kom Jossan hit, vi bakade kladdkaka och hyrde film. "Trubbel i Paradiset" hette den, lite småseg men hyffsat bra faktiskt. Lillan somnade på 5 minuter igår, snacka om att hon var trött. Annars har hon legat och grinat i drygt 2 timmar varje kväll den här veckan innan hon tillsut har somnat. Det märks att hon börjar må bättre.

Har egentligen inget vettigt att skriva, är inte på blogghumör. Har riktigt ont i huvudet idag, så jag slutar här. Ska rensa kattlådan nu, det börjar snart lukta här hemma. Nu har vi ju 6 katter som använder den, så det behövs bytas mycket mycket oftare än vanligt.





Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Vad söt min katt var,blåa ögon. Åh! :)

2010-04-17 @ 16:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0