Fredag morgon

Nu har lillan precis somnat, så jag ska passa på att duscha och så under tiden. Idag mår jag mycket bättre, febern är helt borta. Nu har jag bara halsont och lite hosta kvar, men det överlever jag med. Så nu taggar jag festligheterna imorgon, kommer blir kanonbra!
Jag åker till Nadja på dagen nångång, och då kommer även Johanna och Carro dit. Vi ska göra oss färdiga tillsammans, det är så mycket roligare än att göra det ensam! Runt 17.30 kommer alla komma dit, för då börjar hemligheterna. Eller, det är bara Nadja som inte vet vad som kommer hända. Det håller väl på till 21-21.30 nångång, och efter det kommer resten av partyfolket. Jag tror, eller nä, jag vet, att det kommer bli en superkväll!

Idag ska jag städa här hemma, det ser förjäkligt ut. Jag har varken har ork eller lust i veckan att hålla snyggt, och det märks. Jossan kommer hit på middag, hon ska även hjälpa mig att färga håret. Så så ser mina planer ut idag. Jag hoppas bara att lillan är på bättre humör när hon vaknar, hon har grinat och gnällt hela morgonen. Hoppas att det bara var tröttheten. Jag orkar inte med ännu en jobbig dag.

Nu måste jag slita mig härifrån, så jag inte sitter kvar här när Nova vaknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0