Fredag kväll

Jag och Nova har haft en jättebra dag hemma hos min mamma. Vi har varit ute på promenad, lekt i lekparken och ställt till med en massa bus hemma hos mamma. Eller, Nova har det :P

Ikväll är jag ensam igen, och jag har riktigt tråkigt. Tror att jag ska ta min subwaymacka, krypa ner i sängen och kolla på den nyaste Wallander Nicke fick hem idag. Han har även köpt alla Prison Breaksäsonger, så om jag inte somnar ska jag börja med andra säsongen. Har huvudvärken from hell, så jag orkar verkligen inte sitta kvar vid datan.

Hoppas verkligen den har gått över imorrn, för då blir det partaj. Ska förfesta med några hemma hos fina Petra, innan vi drar vidare till krogen. Är egentligen inte det minst taggad, men jag vet att det kommer imorgon. Carro sa komam hit på dagen och göra sig färdig med mig, samt äta middag här. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0