Fredag dag

Nu har kattungarna blivit så stora så dom klarar av att krypa ur sin korg. Så dom är överallt och springer nu! Dom är så söta! Nova tycker att det är helkul, förut har hon inte kommit åt att röra vid dom, men nu tror hon att det är fritt fram. Det första hon gjorde när hon såg dom var att lyfta upp en i svansen, vilket inte uppskattades särskilt mycket. Så nu gäller det att hålla koll, och säga nej varje gång och lyfter och bär runt på dom. Vilket hon inte verkar lyssna på. =)

Ska ta lite bilder sen och lägga upp, dom är helt underbara! Dom vita har äntligen börjat se olika ut, så nu syns det i ansiktet vem som är vem. Har dock inte döpt dom, vet inte vilka som är tjejer och killar. Måste ringa hit Malin så får hon kika, för jag har ingen som helst aning.

Jag hann både duscha och sminka mig medans lillan sov, plus städa hela lägenheten nästan. Har precis renbäddat i sängen, vi har tvättid ikväll så det passade utmärkt. Ska bara städa badrumemt nu så är jag färdig sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0