Fredag dag

Nu har Carro precis åkt till skolan, hon kom hit vid 10 för att mysa lite med Nova. Lillan ligger och sover, hon har sovit i 1½ timme drygt. Så hon lär nog vakna snart. Då ska vi äta lunch och sen bada tror jag. Eller, hon får bada, för jag har nyss duschat.

Ikväll kommer nog fina Jossan hit, Nicke skulel iväg på bio så jag blir ensam med lillan. Så då passar det utmärkt att Jossan kommer.
Igår tog jag och Jossan en långpromenad till Maxi för att köpa munkar. Det tog drygt 45 min dit, och lika långt hem. Riktigt mysigt hade vi, jag tycker om min syster. Hann även mysa lite med Amanda, vi spelade lite kort och busade. Nästa vecka fyller hon 6år, jag kan verkligen inte förstå det! Jag tycker inte att det var så länge sen som hon var en liten tjockisbäbis. Jag var hennes favorit, och det var så kul!

Måste se till att hitta nån fin present åt henne också, tror att jag och Jossan skulle ner på stan och köpa nå fina kläder åt henne till veckan. Kanske inte det roligaste och få, men det är kul att köpa. Självklart måste hon få några leksaker eller så också. Barn hatar ju mjuka paket ;D


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Ja visst får man? Tiden går så sjukt fort, känns inte som så länge sen Jonah var så där liten, men det är ju över 2 år sen :O

2010-04-17 @ 08:19:42
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0