Torsdag dag

Idag tog jag och Nova sovmorgon. Vi klev inte upp förrän vid nio. Hon vaknade kl 6 och fick mat, och somnade om efter en halvtimme eller så. Nu ligger hon och sover igen, och jag har precis duschat. Dagens planer är att fara och simma med Nadja när nicke slutat jobbet kl två. Ska bli grymt skönt att komma igång med träningen nu!
Ikväll blir det middag hos pappa och Malin också, hoppas det blir kycklinggryta. Sjukt god mat! =)

Igår var vi ju på Leos, och vi hade hur kul som helst! Nova blev dock lite trött och gnällig mot slutet, men det är sånt man får räkna med. Igårkväll var jag och lillan ensamma hemma, och vi hade supermysigt! Nova badade, hoppade i hoppgungan och lekte lite. Vid kvart i åtta fick hon nattvällingen, och hon somna på en sekund efter det. Haha, det är ganska bra att fara och leka hela dagen, då blir Nova trött och somnar fort.

Jag såg Idol och sen tog jag ett långt bad. Jag verkligen älskar vårt nya badkar! Förstår inte hur jag har klarat mig i 7 månader utan. Så jag har en massa badningar att ta igen ;)

Imorgon ska jag och Nova vara med Petra och hennes Emelie igen. Vi har planerat in Babyproffsen och Barnens hus då. Nicke vann ju presentkrot på Babyproffsen på nån tävling på jobbet på 500kr, så det blir att kika lite och bestämma vad som ska inhandlas. Jag ska även dra med Petra på M-huset, Kapp Ahl och HM, för att kika lite på barnkläder =)

Imorse vaknade jag av att lillan stod upp i sängen. Hon hade tagit tag i sängramen och dragit sig upp. Och hon såg hur nöjd ut som helst! Min stora, fina tjej!

Nu ska jag gå och klä på mig och sen börja städa. Orkar nog inte fixa håret och sminka mig, jag ska ju ändå bara fara och bada idag.

Nova med moster Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0