Torsdag dag

Vilken underbar dag vi hade igår!
Vi började med att äta kinabuffé, till middag. Där öppnade vi våra presenter, och jag blev helnöjd! Jag fick biljett till Lars Winnerbäck-konserten i november, snacka om lycka! Nicke kunde inte ha gett mig något bättre!
Själv gav jag honom en "kärleksförklaringsbok", där jag fyllt i och klistrat in bilder. Blev helnöjd faktiskt, och det tror jag att han blev också.

Efter det åkte vi till Mariehem, där vi skulle bada bubbelpool. Dom hade gjort det så fint, med tända ljus överallt, frukter och bär doppade i choklad och champange (dock alkoholfri :P). Och vi hade det verkligen supermysigt! Det var länge sen vi var ensamma sådär, och det behövde vi. Det var helt klart bästa kvällen på länge, och vi måste absolut göra om det snart igen!

Så sammanfattningsvist så kunde kvällen inte ha blivit bättre, jag är helnöjd! Vi får se hur vi ska kunna slå det nästa år, på 3-årsdagen :P

Underbara älskade!
Tack för en underbar kväll,
den var verkligen guld värd!

Jag älskar dig, mer än allt annat! <3


Kommentarer
Postat av: sandra

vars va ni och badade? =)

2009-10-17 @ 17:11:02
URL: http://apsatss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0