Tisdag morgon

Idag är jag riktigt trött. Lillan vaknade första gången halv sju, vilket är ganska bra. Men grejen var att hon vägrade somna om. Vi låg och myste en massa, enda till halv nio faktiskt. Hon och jag slumrade till några gånger, men det blev ingen riktig sömn.
Amanda ligger fortfarade och sover, även fast Nova är riktigt högljud där hon sitetr i gåstolen och pratar och slår med leksakerna. Det är bra att hon sover, hon somnade inte förrän vid elva igårkväll.

Idag ska vi på badhuset med Carro. Det ska bli riktigt kul, hoppas att Nova gillar det lika mycket som förra gången. Ska även försöka hinna med att simma ett par längder också. Vi ska möta upp Carro kl 11 på stan, sen ska vi gå tillsammans till badhuset. Men det borde inte ta så lång tid, i Carros takt tar det kanske bara 15 min. Och det lär bli så att vi måste gå i hennes =)

Igår var jag på stan med Carro istället, och vi hade det riktigt mysigt. Jag köpte Nickes 2-årspresent, men jag kan inte skriva ut här vad det är. Ni får veta sen :P
Jag planerade även vad vi ska göra då, och jag blev riktigt nöjd med planerna faktiskt. Det blir nog kanon! Måste bara fixa det sista, men jag har ju en vecka på mig. Vi firar 2 år den 14e, alltså nästa onsdag. Helt sjukt vad tiden gått fort, och sakta. Ibland känns det som att vi varit tillsammans i en evighet, och ibland helt tvärtom.

Ikväll blir det nog att tvätta, måste komma ihåg att gå ner och kika om tvättstugan är ledig innan vi går. Funderar på att väcka Amanda snart, så kan hon och jag äta frukost. Jag är hungrig! =)

Just ja, igårkväll kom Carro hit och umgicks med oss. Nicke var på hockey, så det blev tjejmys för hela slanten. Amanda kom ju också, för hon har sovit här inatt. Nova somnade vid halv sju, efter att jag legat med henne i sängen och gjort allt för att min missnöjda tjej skulle somna i 45 min. Hon sov då i en halvtimedrygt, innan honvaknade igen. Och hon storgrinade, ingenting fungerade alls för henne. Så det blev en ny blöja, pyjamas och nattvälling. Sen somnade om on igen, den här gången för natten.

Nu ska jag underhålla Nova lite, och packa alla grejor vi måste ha med oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0