Tisdag morgon

Idag mår jag rätt bra faktiskt. Eller så är det för att jag är för trött för att känna efter. Nu ska jag ge lillan lite gröt, sen blir det nog långpromenad med vagnen. Jag måste ändå gå till pappa för att hämta lite grejor, så då tänkte jag passa på när lillan ändå ska sova. Eller så lägger jag henne i sängen, och går och duschar medans hon sover, och går när hon vaknar. Har inte riktigt bestämt mig än, men det lutar nog mot alternativ två. För jag måste ju ändå duscha, så då kan jag passa på när hon sover.

Idag ska jag till tandläkaren kl fyra och laga min framtand. Jag bet ju av halva för nåt år sedan, och nu är lagningen lös. Tur att det kom nu, och inte efter nyår då jag måste betala, det hade blivit dyrt.

Annars blir det väl att pyssla på med Nickes present idag, och planera klart för imorgon. För då är det vår stora dag, vi har varit tillsammans i 2 år. Det känns som att vi varit tillsammans hur länge som helst, samtidigt som det känns som igår vi blev tillsammans. Skumt.

Aja, nu ska jag sluta svamla, både jag och lillan vill få i oss någon frukost. Just ja, Nova sov i sin egen säng hela natten, så jag kunde bre ut mig hur mycket som helst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0