Söndag kväll

Nu sitter jag hos Elin, har nästan nyss kommit från jobbet. Nova, Carro och Anna är också här, och strax ska Nova få nattvälling och så får vi se om hon kommer att somna. Vi ska vara här medans Nicke är och jobabr lite, han är väl färdig vid nio-tio kanske.

Idag blev det ingen träning, Nadja ringde aldrig eller svarade, och jag orkade inte fara själv. Får se om vi åker imorrn istället. Jag och Nicke åkte på loppis på Umeåker, men hittade ingenting. Bara ett Ior-gosedjur som lät till Nova. Vi åkte till Nickes mamma också och fikade.

Nu ska jag sluta, Carrobarro tjatar om att hon vill sitta vid datan.





Kommentarer
Postat av: Petra

Vi va till lycksele på dollarstore :),

om du vill så kan vi fara i slutet av denna månad :)



Haha okej :P

2009-10-05 @ 12:09:18
URL: http://emeliesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0