Söndag dag

Idag är det fullt upp med gnäll och snor hos oss. Lillan har gått och blivit förkyld, och det bara sprutar ur näsan på henne. Hon ahr sovit riktigt dåligt inatt, och det förstår jag så som det låtit när hon andades. Själv har jag fortfarande en jävulsk huvudvärk som vägrar ge med sig. Så det blir nog att ringa vårdcentralen i veckan, orkar inte med det här med. Har snart haft konstant värk i en månad. Och nu är jag less.

Igår skrev jag ju att jag och Nicke skulle mysa till det med film och så, men det blev ingenting. Nicke somnade vid halv nio i soffan och ville inte vakna. Så jag myste med en sovandes Nova i sängen framför nåt avsnitt av SATC, och sen blev det ett långt bad. Och jag fick tjata länge på Nicke innan han ides flytta över sig till sängen.

Ikväll blir det jobb för mig, men känner ingen pepp alls. Men det måste ju göras!

Nu ska jag byta blöja och torka snor på lillan, sen försöka få henne att somna. Hon gnäller hela tiden nu, och jag tror att hon behöver lite mammakärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0