Onsdag morgon

Idag är en seg dag, jag är inte alls på humör för någonting. Nova är sjuk, hon är jättesnuvig och har lite feber. I förrgår natt hade vi helt klart den jobbigaste natten sen hon kom, hon bara grinade och ingenting hjälpte under hela natten. Men så får det vara ibland, vi ska verkligen inte klaga.

Idag skulle jag egentligen fika med Robban, men det går ju nte nu när lillan är sjuk. Så istället ska vi bara ta en inne dag med en massa mys. Och gnäll lär det bli också.
Ikväll kommer Elin hit och håller oss sällskap medans Nicke är på hockey. Ska höra med henne om hon kanske vill käka middag med mig, för Nicke skulle käka på O´learys. Det är så sjukt tråkigt att äta själv, då hoppar jag hellre över det.

Igår var pappa och hans familj här på middag, vi blev 8 st plus Nova. Det var trevligt, Nova fick leka av sig och få lite morfar-mys. Vi käkade hamburgare, enkelt och gott.
Carro var här på dagen med mig igår också, det var kul. Jag höll på att tvätta och städa, så det var skönt att få göra det, medans Carro tog hand om Nova lite. Men hon var inte alls på bra humör då, ingenting funkade.

Nu måste jag gå och ta upp lillan ur gåstolen, för nu kommer krokodil-tårarna. Kanske ska testa och lägga henne igen och se om hon vill somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0