Onsdag dag

Idag blir en tvätt/städdag hemma hos oss. Jag har satt igång dom två första maskinerna, men tror att jag spararstädningen till senare. Kan ju inte göra bort allt innan Nicke kommer hem, han måste ju få vara med på det roliga :P  Nämen, jag ska väl börja lite smått.

Igår hade vi det hur kul som helst på badhuset. Nova älskade det, och jag har nog aldrig hört henne skratta så mycket. Måste verkligen se till att fara oftare med henne, vil ju att hon ska lära sig att älska vatten, precis som jag gör. När jag var liten var det det allra bästa jag visste, att bada =)

Vi käkade middag hos pappa igår också, det blev spagetti och köttfärssås, mumma! vi åkte hem vid sju, och då fick Nicke ta lillans nattning. Själv tog jag ett långt bad, noppade ögenbrynen och målade naglarna. Sköt med lite egen tid.

Nova sov jättebra inatt, vaknade första gången halv sex, och sen somnade vi om till kl åtta. Hon har nyss sovit igen, men är vaken nu. Ska nog lägga oss i sängen och busa och leka lite. Men först måste jag byta bajsblöja igen, den fjärde idag! Förstår inte hur en sån där liten tjej kan bajsa så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0