Onsdag dag (igen)

Nu sover lillan och jag har precis varit nere i tvättstugan. Har hängt upp tvätten och startat två nya maskiner. Sen är det bara sängkläderna kvar.
Ska gå och duscha nu, ska passa på medans Nova sover. Hade tänkt att bara he en hemmadag idag, så jag slapp fixa mig, men vi måste åka och handla. Ska även på Babyproffsen, Nicke har fått presentkortet på 500 kr nu. Så det blir att se om vi hittar nåt till lillan. Jag kan inte komma på nåt stort vi behöver, så det blir nog en massa smågrejor. Vi får se...

Idag har lillan varit hur mysig som helst! Hon har verkligen varit på kanonhumör. Vi har lekt, hon skrattade så hon skrek, och myst en massa. Åh, vad jag älskar henne! Hon gör verkligen hela min dag! Det är helt underbart att vakna upp till ett stort leende och skratt. Hon har aldrig en sur min på morgonen, mitt lilla gotroll!

Näe, här kan jag inte sitta. Duschen nästa!

 

Den största kärleken som finns! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0