Onsdag dag

Idag är det en stor dag. Jag och Nicke har varit tillsammans i 2 år nu! Och ikväll blir det mys för hela slantet, först ska vi ut och äta på kinarestaurang, sen är det dags för min överraskning. Ni får veta vad det är imorgon.

Idag har jag varit med Carro, hon kom hit runt elva. Då klädde vi på oss och lillan och gick ner på stan. Hon och vi fick mat där, och sen åkte vi mot Ersboda/Marieberg. Vi gick förbi Rusta en snabbis så Nicke fick pussa på lillan lite, innan vi gick hem till Carro. Nova ska vara där ikväll, och mysa med farmor och faster. Ska bli skönt att vara barnfri lite, och bara få vara vi två. Det var alldelens för länge sen nu!

Nicke ligger och sover nu, och jag har precis slagit in hans present. Blev riktigt nöjd faktiskt. Funderar på att gå och städa köket nu, så det är bortgjort. Ska bara kolla spelen på facebook först ;)


Älsklingen!
Det är helt otroligt hur mycket jag älskar dig!
Även fastän det är uppochner ibland,
så finns det ingen som är lika bra som du.
Det är med dig jag kan vara mig själv,
för trots mina brister så finns du alltid där.

Du är mitt liv, mitt allt, min kärlek.
Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0