Måndag dag

Idag ska jag på stan med Elin, om hon nu vill svara när jag ringer. Hon ligger garanterat och sover fortfarande, hon har tur som kan få sovmorgon. Men lillan var snäll med mig imorse igen. Hon vaknade första gången vid 4, och då fick hon mat och somnade om nästan på en gång. Vi sov fram till 8 när hon vaknade igen. Försökte få i henne lite välling, men hon åt bara drygt 100ml. Vi låg kvar i sängen och myste och lekte lite, sen somnade vi faktiskt om. Då ar klockan runt 9 tror jag, och vi sov en halvtimme kanske. Efter det var det dags för fruskot.

Nu ligegr lillan och sover igen, och jag har både hunnit duscha och sminka mig. Nu är det bara kläderna kvar, sitter fortfarande i handduk. Men jag har ingen brådska. Vet ju inte när jag får tag på Elin, och då ska ju hon duscha, göra sig färdig och ta sig ner på stan. Så det är väl nån timme bort, om inte mer.

Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, har för mig att Nicke skulle åka på hockey, så då blir jag och Nova ensamma igen.

Nu ska jag försöka ringa Elin igen, och se om hon vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0