Måndag dag

Inge jobb blev det för mig idag, jag är fortfarande sjuk. Istället har vi haft en mysardag med Carro. Hon kom hit och åt lunch med mig, och lekte lite med Nova. När lillan skulle sova somnade vi alla tre, och sov en timme. Vi vaknade för 40 min sen kanske, och nu har Carro farit hem. Har precis pratat lite med Anna i telen, och vi fortsätter på msn istället.

Ikväll ska jag nog, om jag orkar, fara och köra lite bil med pappa. Vi har lite grejer att fixa, lite hemlisar. ;)
Då får Nicke ta med Nova upp till Ersboda när han far dit.

Jag har egentligen inget att skriva, det har inte hänt nåt speciellt och jag är inte på humör. Väntar på att Nicke ska komma hem och avlasta mig lite, jag vill duscha eller bada i lugn och ro. Men han är väl minst en timme bort, han skulle till Gunnar och hjälpa honom med att sätta ihop en stol, tror jag det var.

Funderar på om jag ska lägga in lite videofilmer nu. Hittade en från när Nova var 1½ vecka gammal, lilltjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0