Lördag kväll

Nu sitter jag och försöker fixa kollage vi ska framkalla med bilder på Nova. Vi fick något erbjudande från Ica, så det är därifrån vi tänkt beställa. Ska göra ett nu, och se hur det blir och blir det bra beställer vi flera. Perfekt som julklappar till familjerna! =)

Ikväll har jag jobbat, och det var riktigt mycket folk. Hade fullt upp, hann inte ens ta en kort rökpaus. Jag har fått sköta grillen själv både idag och igår, och det har gått jättebra. Det är riktigt kul faktiskt.
Annars har vi inte gjort något speciellt idag, har varit ute på olika affärer och så. Runt halv tre kom pappa och Malin på fika, och hämtade hem underbara Amanda. Nova fick presenter också, ett par strumpbyxor och en tunika. Kan lägga ut bild imorgon, om jag komemr ihåg det. =)

Imorgon blir det mer jobb, men på dagen blir det att mysa med Nova. Saknar henne enormt dom få timmarna jag är ifrån henne. Men på samma gång är det ganska skönt också, hur det nu går ihop.

Ska fortsätta med kollagen nu, sen ska jag krypa ner i ett varmt bad. Det förtjänar jag efter all stress ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0