Lördag dag

Det blir inget jobb för mig idag, vaknade upp i morse och mådde inte alls bra. Trodde att det skulle gå över, men inte det. När jag stod i duschen kände jag bara hur det vred om sig i magen, och upp kom frukosten. Ringde chefen och berättade att jag inte kunde komma, och det var helt okej. Tydligen är det inte så mycket folk och så på dagen på lördagar. Hoppas jag mår bättre tills imorrn, vill verkligen jobba.

Nu ska Nicke och Nova åka till farmor på fika, så jag blir ensam ett tag. Ska krypa ner i sängen och se lite sex and the city tror jag. Och bara ta det lugnt, måste passa på att vila medans lillan inte är hemma.

På tal om henne, så sov hon jättedåligt inatt. Hon har vaknat till hela natten och inte alls sovit hårt som hon brukar. Undra om det är lite sjukdom pågång hos henne också. Tyckte att hon hade lite jobbigt att andas i natt, och att hon var tjock i halsen. Dregglet sprutade då mer än vanligt. Jag hålelr tummarna på att hon håller sig frisk, det värsta som finns är att se henne sjuk, och veta att man inte kan göra nåt åt det.

Kommentarer
Postat av: Lina

Så söt lilla Nova är :D

2009-10-10 @ 23:02:59
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0