Fredag kväll

Dagen började med att jag och Nova tog en prommis till stan för att träffa Elin, Anna och Carro en liten stund. Vi hann umgås typ en halvtimme innan jag skulle ta bussen till Mariedal för att träffa Petra. Vi gick på barnens hus, skokanonen, m-huset och babyproffsen. Det var riktigt trevligt, kul att få prata av sig lite. Underbara männsikor!

Efter det åkte jag hem, hann landa lite innan det var dags att åka och jobba. Nicke skjutsade mig, och vi käkade lite på jobbet innan jag började. Det gick jättebra, hade riktigt kul faktiskt. Är ledig imorrn, men jobabr igen på söndag. Då får jag nog det nya schemat också, hoppas det blir bra! Vill ha mer jobb, så vi får se om han har lyckats ordna det bra. Men det tror jag nog!

Ikväll har jag och Nicke sett på Idol, och det var bra. Tyckte inte precis som juryn när det gällde wildcardsen, men det där bli nog bra. Ska bli spännande att se vem som åker ut nu ikväll. Bara 20 min kvar :P

Imorgon är jag som sagt ledig, så då ska jag umgås och mysa lite med världens bästa Elin. Det var ett tag sen. Då ska Nova få stanna hemma med sin pappa, dom behöver få lite egen tid tillsammans. Är nästan lite rädd att hon ska bli less på mig :P Eller, riktigt så illa är det väl inte, men men. =)

Nu ska jag kolla facebookspelen, och sen gå ut och röka.



Remember honey, it´s always you and me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0