Fredag kväll

Idag var jag på stan med Carro och Elin, myspys! Vi var en stund på tjejmässan på folkets hus, men det var ingen höjdare. Hann inte vara borta så länge, Nicke skulel iväg och hämta hunden vi har passat ikväll så jag var tvungen att åka hem och ta hand om lillan. Hon är fortfarande sjuk, och det verkar inte bli bättre. Får se hur hon mår imorgon.

Ikväll har jag jobabt, och det gick bra som alltid. Sen har jag och Nicke sett på hockey och myst lite i soffan. Lillan somnade med oss där, hawr nyss burit över henne till sängen.

Imorgon blir det jobb mellan 12-16, och sen har jag inga planer. Får se om vi kanse bara hyr film och tar det lugnt här hemma.

Nu ska vi börja dra oss mot sängen, fast först ska jag bada tror jag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0