Fredag dag

Jag hålelr på att bli sjuk. Huvudet håller på att sprängas och halsen gör bara mer och mer ont. Jag orkar verkligen inte bli sjuk! Ikväll blir det iallafall jobb, sen hem och krypa ner i sängen och mysa med lillan. Nicke ska på hockey, så hon ska vara hos morfar mellan sex och sju. Då hämtar Nova och morfar upp mig och skjutsar hem oss. Eller, jag kör hem oss.

Igår fyllde pappa/morfar år, så då var jag och Nova där och firade honom. Nicke for på jobbet vid fem, så då skjutsade han dit oss. Först for vi förbi nattöppet och jag köpte en sallad som jag åt hos pappa. Nova hade finfin klänningen på sig, hon var så söt! Hon charmade verkligen alla gästerna, hon var så glad. Hon är helt underbar!

Imorgon, eller ikväll, tänkte jag  lägga ut några filmer på Nova. Men orkar inte fixa det nu, utan nu blir det en massa pussar och mys med min lilla skatt :P

Fina Nova!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0